kristini ajaveeb

Monday, January 15, 2007

Tere! Täna kirjutan ma kaks-kolm korda. Kõigepealt see kiri mis ma praegu teen, ehk kuidas läks minu nädalavahetus, teine eesti keele raamatu põhjal laused ja kolmandaks tahan ülesse panna veel ühe pildi aastavahetustest. Aga ma alustan siis esimesest. Nädalavahetus hakkas nii: reede õhtupoolikul läksin ma maale. Reede õhtul, meie emaga (autos) maale sõidul magasime. Isa pidi, aga ärkvel olema, kuna tema juhtis ja juhib ju autot :) Aga kui me koju jõudsime, oli minul uni totaalselt kadunud. Reede õhtul jõudsime koju umbes kella seitsme ajal. Me tegelesime igapäevaste tegevustega ja läksime üsnagi hilja magama. Laupäeval ärkasin ma kella poole kahe ajal. Tegin igasuguseid asju kuni õhtuni välja. Õhtul läksime me juba varem magama, et järgmine päev varem ülesse tõusta (tavaliselt saab vanavanaema natsa pahaseks, kui me magame üle kella ühe, et olevat juba lõuna käes :)) Pühapäev oli tegus päev, viisime toast välja kuuse (järelikult pidi ka kõik ehted maha võtma) ja koristasime kõik toad ära. Mina õppisin peale koristamist ära oma kodutööd ja hakkasin TV vaatama. Pühapäeval läksime kuskil kella üheteist ajal magama, sest muidu ei saa me üleüldse esmaspäeva hommikul voodist välja... (PS lubas küll hullemat tormi, et lausa 35 meetrit sekundis tuult ja üleujutusi ning vägevat tuul, aga meil maal oli 9 kraadi sooja ja oli vägagi tuulevaikne ilm. Ainult öösel sadas natukene vihma...) :) :) minu nädalavahetus oli lõbus :) Loodan et ka teil!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home