kristini ajaveeb

Friday, January 12, 2007

Tere! Täna on siis reede. Meil oli koolis viis tundi. Eesti keeles oli meil vaja kirjutada jutt ja kui see valmis sai siis kodus see ajaveebi kirjutada. Aga selle jutu kirjutan ma pärast. Aga siis lähemalt tänasest päevast. Täna oli üpriski tore päev. Lollitaasime ja mängisime Relle ning Maarjaga. Kunstiõpetuses joonistasime me koomiksit oma talvevaheajast. Need tulid ilusad. Peale tunde oli mul ja mõnel teisel õpilasel meie klassis mudilaskoor. Mudilaskooris oli naljakas ja lahe. Kui see lõppes läksin ma koju ja hakkasin sööma. Sõin ma viinerpirukat ja jõin piima. Õppisin kodused tööd ära ja nüüd olen niisama siin ja seal. Mul on suht igav. Maarjaga ei saanud ka koos olla, kuna tal on täna trenn. Mina, aga olen siin linnas veel mõni tunnike ja siis lähen ma nädalavahetuseks maale. Esmaspäeval tulen jälle linna, et minna kooli. Ja siis kui ma linna tulen, siis kirjutan ma jälle. Tsauki!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home