kristini ajaveeb

Friday, December 22, 2006

Tere! Kuna nüüd tuleb pikk vaheaeg, siis kirjutan ma täna natukene. Vaheajal lähen ma maale, ja seal arvutit ei ole :( Maale lähen selle pärast, et hakkavad ju jõulud ja ma käin iga aasta jõule tähistamas just maal. Sinna tulevad ka minu vanaema ja vanaisa. Kuusepuu on meil juba toas ja ehitud ( seda nii maal kui ka linnas ). Meie pere igatahes on ennast jõuludeks ette valmistanud. Ka jõuluvanale saatsime me kirja ära. Meil käivad ka päkapikud ja toovad palju magusat. Ma arvan, et jõulud mööduvad toredalt ja rõõmsalt. Et koolivaheaeg oleks lusti täis, soovitan teil perega kuhugi minna. Soovin et kõikidele tuleks jõuluvana ja tooks kinke. Samuti soovin teile ka head uut aastat. Sinna juurde ka ilusat ilutulestikku! :) Et see oleks ikka väga kirju ( värviline ) Ma arvan et kõikide kodudes mõõduvad jõulud ja uus aasta rahulikult. Koolis näeme!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home