kristini ajaveeb

Tuesday, November 28, 2006

Täna pean ma rääkima järjekordselt iseendast.

Mina

Tavaliselt kannan ma süsimusti riideid. Olen väga tihti õnnelik. Olen ka maiasmokk, kuna mulle maitseb hirmsasti magus. Eriti maitsevad mulle muffinid ja mesimagusad koogid. Olen suhteliselt andekas ja loov. Selle andekuse pärast olen ma ka tarkpea, kuna tean nii üht ja teist.
Mul on taevasinised silmad. Mu juuksekarv on sama kerge nagu sulg. Minu nahk on vahetevahel peegelsile. Kui mul väga paha olla on, siis olen ma näost valge nagu kriit. Mu nägu ei ole kunagi roheline või rohekas.
Nagu eespool ka mainitud siis olen ma väga andekas. Ma oskan olla tunnis kirjanik. Ma oskan olla tunnis kunstnik ja kõike veel, mida vaja. Vahel olen ma ka väga korralik, kui seda vaja on. Kui ma ainult tahan, suudan ma olla veel andekam ja loovam.
Ma käin Lasnamäel koolis. Selle kooli nimi on Lasnamäe Lasteaed - Algkool. Selles koolis ei ole ujulat, aga on söökla. On ka võimla. See kool mulle meeldib ja jääbki meeldima, kuigi lõpetan selle kooli sel aastal ära.

3 Comments:

  • Sul on hea viitsimus.

    By Blogger Edgari ajaveeb, at 12:07 AM  

  • ma tänan :)

    By Blogger Kristini ajaveeb, at 12:13 AM  

  • Mulle meeldib, et sa endast hästi arvad ja iseendaga läbi saad.
    Paranda järgmised vead:
    kuntsnik - kunstnik
    ja kõike veel, mida
    Selles kooli ei ole ujulat, aga on söökla.
    meeldima, kuigi

    Mesimagusaid kooke ja jätkuvalt head tuju
    õpetaja Ingrid

    By Blogger Ingrid Maadvere, at 1:06 AM  

Post a Comment

<< Home