kristini ajaveeb

Friday, November 10, 2006

Tere kui juba enne kirjutasin ja ma lähen nädalavahetuseks maale siis ei saa ma seal arvutis olla, kuna meil ei ole seal veel arvutit. Pühapäevaks peab kirjutama teemast : kes on mulle ees -
kujuks, neid inimesi on päris vähe. Esialgu on mulle kõige suuremaks eeskujuks minu õde Kätlyn kes on näinud seda laiia maailma. Teeb ta ju modellitööd ja on käinud kaks korda riigis nimega Jaapan. Niisiis kõige suurem eeskuju, järgmiseks minu ema, kes on saavutanud üht - teist. Ta on leidnud omale korraliku töökoha ja eluaseme seda loomulikult koos isaga. Kolmas minule eeskujuks olev inimene on minu isa, kes teeb pidevalt tööd. Nii kodus kui ka töökohal. Ta oli kunagi ka sportlane, mängis ta tennis ja saavutas palju. Neljandal kohal on minu vanavanemad ja viiendal minu vanavanaema, kellel on oma talu maal kus on alati tore olla. Seal saab käia suveti puhkamas ja niisama aega veetmas. Niisiis kõige suuremaks eeskujuks on mullu mu õde Kätlyn.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home