kristini ajaveeb

Thursday, November 09, 2006

Tere! Ka täna peab kirjutama natukene endast, selleks on täna : mis mind rõõmustab? Mind rõõmustab palju, aga sellest mis mind rõõmustab räägin ma nüüd lähemalt. Eriti rõõmustab mind see kui saan olla koos parimate sõprade või alati heade sugulastega. Ka see rõõmustab mind kui ma saan taskuraha, ja seda mitte vähe. Ka veel see kui vanemad lubavad minna välja ja teistele külla. Teised ka loomulikult mulle. Seda nad lubavad päris tihti. Meeldib ka see kui saan istuda arvutis nii et seda keegi ei keelaks ja sama ka telekaga. Oleksin rõõmus ka siis kui koolis läheks hästi ja ei antaks palju kodust tööd. Kõige enam teeb rõõmu see kui ma õega hästi läbi saan. Temaga väljas käia jne. Üldiselt teeb rõõmu mulle kõik hea mis olemas. Loodan et teilgi on alati rõõmus kui te kodust välja astute :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home