kristini ajaveeb

Wednesday, November 08, 2006

Tere! Eile kirjutasin ma endast täna aga peab kirjutama selles, et kuidas ma arvan kas ma olen ikka hea sõber ja kuidas? See on minu ( meie ) tänane teema nii et läheb kirjutamiseks. Kuna olen üpris lõbus, sõbralik ja rõõmus siis võin ju paljude sõber olla, aga kindlasti paljud seda ei ole. Mina tahaksin küll teistega rohkem sõbrutseda ja mängida, aga mis teha iga inimene on ju ikkagi omamoodi. Tahaksin olla natukene rohkem sõbralikum ja viisakam. Seda ma kahjuks parandada ei saa sest see on minu komme, olla natukene ebaviisakas ja kuri. See ebaviisakus ja kurjus on vist liigne. Niisiis oleksin vb natukene viisakam ja sõbralikum kui ma seda loomulikult tahaksin. Loodan et olen teistele hea ja ustav sõber, sest teised seda mulle on.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home