kristini ajaveeb

Tuesday, November 07, 2006

Tere! Täna peame kirjutama iseendast. Seda teen ka mina, nii et alustame. Minu nimi on Kristin ja ma olen 10 aastat vana, kaalun ma 36 kilo ja pikkuselt olen ma lühike, nimelt ainult 137 cm. Enda arust võiksin ma natukenegi alla võtta. Kuna tänapäeval ei taha keegi ju paksem välja näha. Mul on blondid juuksed ja sinakas-hallid silmad. Iseloomult olen ma rõõmus tark ja nutikas. Mulle meeldib vaadata tv ja arvutis olla, eriti naudin ma sõprade seltsi ja nendega väljas käimist. Veel meeldib mulle olla kodus ja seal niisama olla. Kuskil trennides ma ei käi, aga sellegipoolest suudan ma oma aega hästi sisustada. Selline ma olen ja selliseks ma ka jään pole midagi ju teha !?

2 Comments:

  • Kristin minu arvates kui sa võtad veel alla jäävad sinust ainult kondid!!!

    By Blogger Kerstini ajaveeb, at 7:01 AM  

  • ei jää ega ma pole nii peenike nagu katja et kui ma veel alla võtan siis jäävad minust ainult kondid ;)

    By Blogger Kristini ajaveeb, at 6:37 AM  

Post a Comment

<< Home