kristini ajaveeb

Tuesday, January 09, 2007

Tere! Täna kirjutame me vabal teemal. Kuna õpetaja sõitis Inglismaale ühele messile, siis ei saa ta ka meie töösi bloggeris vaadata. Meile tuleb sellepärast homme ka asendusõpetaja kes asendab eesti-ja inglise keelt. See õpetaja on raamatukogu juhataja Eevi. Ta on minu arust väga tore ja tark, sest ta on sõna otseses mõttes pool maailma läbi reisinud. Mõned meie klassisit teevad küll samal ajal lollusi, kui õpetaja Eevi midagi tähtsat räägib ;) Aga siis natukene ka tänasest päevast. Täna olid meil hommikul tunnid, kus mina olin väga unine ja väsinud. Peale tunde oli meie klassi mõndadel tüdrukutel mudilaskoor, kus ka mina käin. Peale mudilaskkori oli meil natukene vaba aega. Kell kaks läksime me saali tantsima. Me tantsisime kõikide tantsude põhisammud läbi. Loomulikult nende tantsude, mida me õppinud oleme. Peale tantsutundi olin ma surmväsinud. Mu jalad olid peale tantsutundi nii valusad. Nüüd olen ma kodus ja puhkan. Enne teen ma ka loomulikult kodused tööd ära. Homme kirjutan ma jälle oma päevast. Head aega!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home