kristini ajaveeb

Monday, January 08, 2007

Täna peame me homseks kirjutama ajaveebi oma talvevaheajast. Siin on minu jutt:

Jõulud olid ilusad, aga kahju, et seda lund nii vähe oli. Lumi mulle meeldib. Jõulude ajal käisid meil külas vanaema ja vanaisa. Meil kõigil oli väga tore olla.
Meie kõik, kes me seal olime, saime kingitusi. Mina sain 12 kinki. Need olid: sall, müts, kindad, kampsun, pesu, soojad sokid, kommid, shampoon ja sokolaad. DVD "Autod" ja "Jääaeg 2".
Kuusepuu oli meil ilus, seal oli palju ehteid ja kaunistusi. Õhtuti põlesid seal peal küünlad. Mulle meeldis väga kuuske ehtida.
Lund oli meil maal päris palju. Me mängisime lumesõda koos ema, õe, tädi ja Rasmusega. Lumesõda oli vägev, kuna tädi pidi ukseesist rookima. Siis oli tal ka labidas ja sellega võttis ta lund ning viskas meile kraede vahele. Ehitasime ka suure ja vägeva lumememme. See oli nii kõrge, et umbes 2 meetrit pikk.
Uusaasta möödus lahedalt. Sõime väga palju maitsvat ja isuäratavat toitu. Loomulikult ka jõime. Meie õega jõime lasteshampust ja limonaadi, suuremad jõid aga alkoholi ja igasuguseid erinevaid segusi.
Meie ilutulestik oli natukene niru. Teistel lähipiirkonnas elavatel inimestel oli parem, aga meie ilutulestik oli kõige värvirohkem. Paugud oli suured ja väga kõvad. Mulle ja teistele meeldis see väga, kuigi kass jooksis paukude eest nagu oleks ta sõjas :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home