kristini ajaveeb

Thursday, January 11, 2007

Tere! Täna oli neljapäev. Meie klassi koolinädalas kõige pikem päev, kuus tundi. Kuigi majandusõpetus jäi ära. Tunnid olid toredad aga mina olin väga unine, sest ma lähen hilja magama ja siis hommikul ei saa enam ülesse :) . Aga siis tänasest päevast. Täna läksin ma peale tunde koju, sest mul neljapäeval ringe ei ole. Läksin koju ja täna tuli jälle mulle maarja külla :) . Minu juures me õppisime. Me olime koos kuni kell sain kolm natuke läbi. Ma tahtsin minna ema, isa tööjuurde. Ja sinna ma läksingi. Kui mina kodust ära läksin, läks Maarja oma tädipoja lasteaeda. Mina jõudsin veidike peale nelja ema, isa tööjuurde. Seal aitasin ma isal tööd teha ja vahetevahel istusin ka arvutis. Trükkisin wordis ja printisn välja... Kella kaheksa ajal läksime ema, isa tööjuurest ära. Siis viisime ühe töötaja koju ja käisime poes ka. Ema, isa läksid maale mina jäin aga linna. Nüüd olen ma kodus ja hakkan sööma. Kui olen söönud hakkan vedelema ja tv vaatama. Head õhtu jätku! Tsauki!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home