kristini ajaveeb

Friday, February 16, 2007

Tere! Täna kirjutame siis oma jutuvõistluse reeglid, teema ja kõik vajaliku info :)

Mina seostan oma jutu natukene ka muusikaõpetusega. Nimelt tahan ma lõpuks kokku saada terve eesti hümni. Teemaks on siis laul, ehk eesti hümn. Reeglid on sellised: mina alustan esimese kahe reaga ja siis peate teie iga päev kirjutama järgmised kaks hümni rida. Mina valin välja selle, kes kirjutas kõige täpsemalt ning lisan talle mõttes ühe plussi. See kellel on lõpuks kõige rohkem plusse, saab ühe suure sokolaadi. Niisiis alustame me esmaspäeval ja iga päev kaks järgmist hümni rida. Mina valin välja parima ja lisan ta read esilehel olevatele :) Lihtne! Osaleda võivad absoluutselt kõik!Aeg: siis iga päev vähemalt kaks rida eesti hümnis peab valmis olema vähemalt kell 20.00. Hindamine : võitja on ju siis see, kes kirjutab järgmised kaks rida kõige täpsemalt. Auhind: nagu õpetaja Ingrid ütles, siis saavad kaks parimat kirjutamisesse ühe "5". Minu lemmik, kes kirjutas kõige täpsemalt saab minu käest ühe suure, suure sokolaadi. Kõik on väga lihtne, nii et tulge kindlasti osalema, pole vaja midagi karta! :)

7 Comments:

Post a Comment

<< Home