kristini ajaveeb

Thursday, February 15, 2007

Tere! Täna oli siis neljapäev ... Meil oli täna kuus tundi, mul oli ka loomulikult. Mul täna ringe ei olnud :) Täna oli koolis lõbus, eriti siis kui me Silviaga kooli hoovis lollasime :D Ka täna õhtul lähen ma maale. Mulle tulevad ema ja isa koju järgi, neil on hea tulla , kuna ema läheb niikuinii siiasamasse maniküüri. Meie ootame teda isaga kodus ja siis lähme poodi ning kohe ka maale. Maale tahan ma minna sellepärast, et seal on mu kullakallis kiisukene ... Ta on kohe nii armas, et temast lihtsalt ei saa lahus olla! Pärast panen ma ka mu kiisukese pildi ülesse, siis näete te teda kõik (Peale mammu, kes on teda juba näinud :)) Nüüd hakkan ma õppima ja siis hakkame isaga ema koju ootama. Kui ema on selt maniküürist ära tulnud, siis lendamegi me maale :) Head ööd teile ja teie peredele! :) Tsau!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home