kristini ajaveeb

Monday, January 22, 2007

Tere! Nüüd raamatu "Karlsson katuselt" kuuenda peatüki laused. Täna peame me kirjutama, et mis meile seal jutus meeldis ja mis ei meeldinud.

Mulle meeldis see, et Väikevend ei öelnud mitte "ei, tänan" vaid "ennem surm". Mulle meeldis ka see, et kui Väikevend läks oma tuppa, et näidata Karlssonit, polnud teda jälle. Ema ja isa arvasid, et küll see Karlsson katuselt on Väikevenna ikka täiesti pööraseks ajanud. Karlsson peitis aga ennast Väikevenna riidekapi ülemisele riiulile. Seda tegi ta ka siis, kui tulid Krister ja Gunilla. Mulle meeldis ka see, et Karlsson ajas ära pätid, kes tahtsid Väikevenna kodust asju varastada. Ta nimelt kummitas ja lendas üle toa. Mulle ei meeldinud see, et Karlsson katuselt toriseb ja käsutab Väikevenda kogu aeg. Talle ei meeldinud peaaegu mitte kui midagi, mis Väikevend tegi.

Minu arust nagu midagi muud ei olnudgi ;)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home