kristini ajaveeb

Tuesday, February 27, 2007

Tere! Vabandust, et eile ei kirjutanud, ma ei saanud bloggerisse sisse :) aga nüüd siis täna kirjutate, siiamaale on ikka kirjutanud kõige täpsemalt liisi (ma vähemalt arvan enda meelst nii)

Mu Isamaa, mu õnn ja rõõm,
kui kaunis oled Sa!
Ei leia mina iial tääl
sel suure, laia ilma pääl,
mis mul nii armas oleks ka,
kui sa, mu Isamaa!
Sa oled mind ju sünnitand
ja üles kasvatand;
Sind tänan mina alati
ja jään Sul truuiks surmani,
mul kõige armsam oled Sa,
mu kallis Isamaa! ...

3 Comments:

  • Su üle Jumal valvaku,
    mu armas isamaa!

    By Blogger Kerstini ajaveeb, at 9:46 AM  

  • Su üle jumal valvaku,
    mu kallis isamaa!

    By Blogger LILLELI, at 10:14 AM  

  • Mu Isamaa, mu õnn ja rõõm,
    kui kaunis oled sa!
    Ei leia mina iial tääl,
    sel suure, laia ilma pääl,
    mis mul nii armas ooleks ka,
    kui sa mu Isamaa!
    Sa oled mind ju sünnitand
    ja üles kasvatand;
    Sind tänan mina alati
    ja jään sul truiks surmani,
    mul kõige armsam oled Sa,
    mu kallis Isamaa!
    Su üle Jumal valvaku,
    mu kallis Isamaa!

    Maarja Helina

    By Blogger Ingrid Maadvere, at 11:49 AM  

Post a Comment

<< Home