kristini ajaveeb

Tuesday, May 29, 2007

Kooliaasta lõpp

1) Sellel kooliaastal oli kõige põnevam käia ringides. Mulle meeldis käia nii prantsuse keeles kui ka silmaarendamise klubis. Tore oli ka see, kui me käisime ekskursioonidel :)

2) Mulle meedlis kõige rohkem õppida arvutist, kui õpetaja Ingrid pani meie koduleheküljele ja ajaveebi kodused tööd üles. Kooli kodukalt oli hea tööde jaoks õppida. Mulle meeldis ka see, et me suhtleme I want to know läbi Poola ja Inglise lastega :)

3) Minu arust ei oleks olnud vaja midagi, aga igaühel on oma arvamused :)

4) Kõige huvitavamad tunnid on olnud kunsti-ja tööõpetused. Seal me rääkisime eri aegade kunstist ja see oli huvitav. Ükskord käis meil külas ka graafikakuntsnik. Kõige huvitavam ja toredam tund oli siis, kui õp. Ingrid meile salvrätikude lilledeks tegemist õpetas. Paljudel läks asi küll untsu, aga mõni tuli ikka välja ka. Siis õpetas Ingrid ka meile, kuidas salvrätikud erinevat moodi taldrikute peale panna, ka see oli hea kogemus :)

5) Ma arvan, et see õppeaasta läks kõigil edukalt ja me lõpetame kooli heade hinnetega :D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home