kristini ajaveeb

Thursday, April 19, 2007















Tere! Täna räägin ma oma lemmikfilmist. Mulle melldivad seiklusfilmid, põnevikud ja vahest ka lasteilmid. Ma vaatan ka dokumentaalfilme. Mul ei olegi nagu lemmikfilmi, sest kõik filmid on head, aga minu üks lemmikutest on "Step up". See film räägib ühest valgenahalisest noorukist, kellel on kaks mustanahalist sõpra, nad lähevad Kunstikooli laamendama ja seal märkab neid valvur. Valgenahalisele poisile määratakse kohtus 200h ühiskondlikku tööd Kunstikoolis. Poiss kohtab seal ühte tantsijast tüdrukut, nad armuvad ja tüdruk palub, et poiss teda ühe kavaga aitaks. Poiss osakab tantsida ja nõustub, sellest tantsust sõltub aga tüdruku edasine tantsijasaatus. Vaatate filmi, saate edasi ise teada ... Minu vaieldamatu lemmikfilm on "Kariibi mere piraadid esimene, teine ja ka kolmas osa. Selle filmi peategelane Jack Sparrow-Jhonny Depp-on nutikas, lahe (H) ja igas mõttes supersuper (L) piraat. See film on nimelt kõige suurim seiklusfilm, mida ma näinud olen. Selles filmis mängivad ka Elisabeth Swann-Keira Knigthley ja Bill Turner-Orlando Bloom. Need on minu lemmikfilmid :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home