kristini ajaveeb

Friday, March 09, 2007

Tere! Täna kirjutan ma oma koolipäevast. Täna oli meil viis tundi. Tänase tööõpetuse ajal tegime me kipsi, segasime oma väljamõeldud retseptid ja siis valasime või tõstsime need oma kommikarbi aukudesse. Minu segud tuldid väga vedelad, aga küll asja saab :) Peale tunde läksin ma koos Maarjaga mudilaskoori, kus me laulsime ja tantsisime. Peale seda, aga silmaarendamise ringi, kus me saime rohkem teada naiste soengute ja igasuguste lõhnaõlide kohta-seal oli tore. Kui ringid olid läbi ja me olime vabad, siis tuli Maarja mulle külla. Just praegu läks ta ära, talle tuli isa järgi. Nüüd hakkan ma joonistama ja arvutis istuma, õhtu jooksul vaatan ma muidugi ka telekat. Täna ma maale ei lähe, kuna mu ema ja isa läksid ühele "ellujäämiskursusele" kuskil metsas Keila kandis. Homme lähen ma tädi Helja sünnipäevale ning alles siis maale :) Seal näen ma oma kiisut ja vanavanaema. Tsauki!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home